Saint Martin Residences

by Y3 Hotels


Saint Martin Residences przy ulicy Podgórnej 9  w Poznaniu to  wyjątkowy hotel  zlokalizowany w samym sercu wyjątkowego miasta. Powstał na zabytkowym obszarze dawnych ogrodów willi Hipolita Cegielskiego. 


Położony  jest zaledwie 350 metrów od największej atrakcji turystycznej Poznania - Starego Rynku oraz 100 metrów od ul. Półwiejskiej. Dzięki swojej lokalizacji, zapewnia niespotykane połączenie spokoju z byciem w samym centrum wydarzeń.


Apartamenty

Saint Martin Residence by Y3 Hotels to unikatowy hotel który oferuje 41 apartamentów w 3 kategoriach o powierzchni od 28 m2 do 55 m2.


Nowocześnie zaprojektowane apartamenty   posiadają  w pełni wyposażony aneks kuchenny, strefę do jadalnianą oraz przestrzeń do relaksu i pracy.


Komfortowa przestrzeń apartamentu pomieści do 4 osób.


Gościnność to nasza pasja, więc sprawimy, że Twój pobyt będzie niezapomniany!

POLITYKI

  • POLITYKA PRYWATNOŚCI

    1. Administratorem danych osobowych Gości jest Y3 Poland Sp. z o.o., z siedzibą  ul. Podgórna 9/U3, 61-828 Poznań. Dane osobowe Gości przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizacji rezerwacji, a następnie świadczenia i rozliczenia oferowanych usług. Podstawą prawną przetwarzania danych Gości jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

    2. Zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL,  numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, numer telefonu lub adres e-mail.

    3. Podczas meldunku Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych potwierdzających jego tożsamość.

    4. Za wyraźną zgodą Gościa, jego dane osobowe przetwarzane będą przez Y3 Poland Sp. z o.o. w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz przesyłania informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, na podany przez Gościa adres e-mail oraz numer telefonu. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

    5. Każda ze zgód jest dobrowolna i może być w każdej chwili odwołana. Wystarczy wysłać taką informację na adres e-mail: rodo@y3h.pl.  Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    6. Dane osobowe Gościa będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy, tj. nie dłużej niż 6 lat po jej zakończeniu. W celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych osobowych, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dane takie jak imię i nazwisko, adres email i numer telefonu przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego, będą przechowywane do czasu, aż Gość zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania.

    7. Gość ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

    8. Gość ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

    9. Przekazane Y3 Poland Sp. z o.o. dane osobowe będą udostępniane wyłącznie osobom upoważnionym przez Y3 Poland Sp. z o.o., tj. pracownikom/współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Y3 Poland Sp. z o.o.

    10. Dane Gościa nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, czyli do Państwa Trzecich.

    1. Adminitratorem danych osobowych Gości jest Y3 Poland Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Podgórna 9, 61-828 Poznań. Dane osobowe Gości przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizacji rezerwacji, a następnie świadczenia i rozliczenia oferowanych usług. Podstawą prawną przetwarzania danych Gości jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

    2. Zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, numer telefonu lub adres e-mail.

    3. Podczas meldunku Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych potwierdzających jego tożsamość.

    4. Za wyraźną zgodą Gościa, jego dane osobowe przetwarzane będą przez Y3 Poland Sp. z o.o. w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz przesyłania informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, na podany przez Gościa adres e-mail oraz numer telefonu. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

    5. Każda ze zgód jest dobrowolna i może być w każdej chwili odwołana. Wystarczy wysłać taką informację na adres e-mail: rodo@y3h.pl.  Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    6. Dane osobowe Gościa będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy, tj. nie dłużej niż 6 lat po jej zakończeniu. W celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych osobowych, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dane takie jak imię i nazwisko, adres email i numer telefonu przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego, będą przechowywane do czasu, aż Gość zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania.

    7. Gość ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

    8. Gość ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

    9. Przekazane Y3 Poland Sp. z o.o. dane osobowe będą udostępniane wyłącznie osobom upoważnionym przez Y3 Poland Sp. z o.o., tj. pracownikom/współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Y3 Poland Sp. z o.o.

    10. Dane Gościa nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, czyli do Państwa Trzecich.


  • REGULAMIN HOTELU

    Reservations require a credit card number to secure the booking. No deposit is taken, however, a cancellation policy does apply. Hotel reserves the right to charge a cancellation fee in the following conditions: 

    • Canceled hotel reservations less than 5 days before the arrival. 
    • No show hotel reservations.

    The cancellation fee equals the cost of the first-night stay for hotel reservations.

Share by: